Vážený prijímateľ regionálneho príspevku,
vzhľadom na blížiaci sa termín vyúčtovania poskytnutých finančných prostriedkov v roku 2019 by sme Vás radi informovali o povinnostiach, ktoré vyplývajú zo Zmluvy o poskytnutí regionálneho príspevku.
Bežné výdavky (nekapitálové) RP (regionálny príspevok) je možné použiť do 31. marca 2020., to znamená, že všetky výdavky musíte uhradiť do tohto termínu.
Kapitálové výdavky môžete použiť n+2 roky, čiže ak Vám RP bol poskytnutý v roku 2019, kapitálové výdavky môžete použiť do konca 2021. Platí ale, že priebežnú správu o realizácií projektu musíte podať do 15.4.2020.
Termín podania vyúčtovania za rok 2019 je 15. apríla 2020.
Dokumenty potrebné k vyúčtovaniu:
-
Správa o realizácií projektu – k tomu prílohy: fotodokumentácia kúpenej techniky, aj s viditeľným označením – na stroj, prosím nalepiť nálepku ÚPPVII, v prípade stavby, prosíme umiestniť plastovú tabuľu pri nehnuteľnosti s logom ÚPPVII.
-
Formulár finančnej správy, k tomu priložiť kópie dokladov:
-
objednávka (kúpna zmluva),
-
zálohová a ostrá faktúra (ak bola záloha),
-
výpis z účtu, kde je vidieť, že došla dotácia a odišla platba za kúpenú vec.
-
-
K faktúre treba pripraviť ešte formulár tzv., predbežnej finančnej kontroly. Vyplňte hornú aj dolnú kolónku (ak máte zodpovedného vedúceho, tak jednu kolonku vyplňujete vy, druhú vedúci; keď nie, vyplňte obe kolonky za seba). Pridajte dátum (pozor, aby bol deň pred, alebo max. v deň uhradenia faktúry) a podpíšte. Bude to príloha faktúry (ak bola zálohová, tak aj ku tej treba spraviť to isté).
-
Každý doklad musí mať vytlačený aj účtovný doklad z účtovníctva firmy + zaradenie do majetku.
-
Pridať z účtovníctva výstup analytickej evidencie (kúpené veci by sa mali viesť ako osobitné stredisko, aby sa účtovne dali oddeliť – v prípade otázok sa obráťte na Vášho účtovníka).
-
Tabuľka vyúčtovania verejných obstarávaní
-
Avízo o platbe – aj keď sa nič nevracia štátu (ak si minuli presne toľko, koľko ste dostali) a z peňazí neboli žiadne príjmy (napr. úroky), aj tak treba tento dokument vystaviť na nulovú sumu a priložiť k vyúčtovaniu.
-
Evidencia obsadzovania a nárastu pracovných miest (2 tabuľky, v prílohe), k tomu priložiť aj registračný list nového zamestnanca zo sociálnej poisťovne a nejaký doklad o tom, že predtým bol nezamestnaný (dotyčný by mal mať nejaký dokument z úradu práce, napr. Rozhodnutie o zaradení/vyradení z/do evidencie)
Dokumenty potrebné k vyúčtovaniu RP nájdete na webstránke https://www.cerogema.sk/dokumenty/ v sekcií Vyúčtovanie regionálneho príspevku.
POZOR: Priebežnú správu o realizácií a finančné vyúčtovanie ste povinný vypracovať aj v prípade, že projekt ešte nebol ukončený.
Konzultácie k vyúčtovaniu poskytujú pracovníci Centra rozvoja Gemera-Malohontu, n.o. každý pracovný deň od 8:00 do 16:30 na číslach:
Andrej Boros – 0908 915 622, info@cerogema.sk
Lucia Bárdošová – 0901 717 201, bardosova@cerogema.sk
Peter Mihály – 0948 913 032, mihaly@cerogema.sk
CEROGEMA, n.o.
K. Mikszátha 6
979 01 Rimavská Sobota
K. Mikszátha 6
979 01 Rimavská Sobota