Príjemcovia regionálneho príspevku majú povinnosť predloziť priebežné, alebo záverečné vyúčtovanie projektov. Radi by sme Vás na to podľa možnosti pripravili s predstihom a pokiaľ to bude situácia dovoľovať, tak rovno predložili vyúčtovanie na Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (MIRRI).
Dokumenty k vyúčtovaniu projektu
Vecná správa
- Formulár vecnej správy
- Fotodokumentácia (4-5 fotografií),
- označenie strojov a hnuteľného majetku ( nálepka s logami UPVII),
- označenie nehnuteľnosti (pristory na skladovanie strojov, prevádzka): plastová tabuľka s logami a vetou “Realizované s finančnou podporou Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu – program Podpora najmenej rozvinutých okresov”. Grafický návrh
Finančná správa
- Formulár finančnej správy + kópie dokladov: dodacie listy, preberacie protokoly, kópie výpisu z účtu (aj výpis, kde je vidno projatie dotácie), pokladničné doklady (ak bola úhrada v hotovosti). Každý doklad musí mať aj účtovný doklad ( Vzor účtovného dokladu) a likvidačný list.
- Prehľad verejných obstarávaní
- Výstup z analytickej evidencie účtovníctva, pokladničná kniha
- Avízo o platbe (aj v prípade 0€ výnosov a že bol zúčtovaný celý grant a financie sa nevracajú)
- K zamestnancom bude potrebné: registračné listy do Sociálnej poisťovne a minimálne k jednému potvrdenie z Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny o evidencii.